נעים להכיר

מדור העורכת – מדור בו נערוך היכרות עם דמות מעניינת ומסקרנת כל שבוע. אשמח לארח כל אחד ואחת המעוניינים אנא שלח/י מייל לכתובת: [email protected]

יום האשה גם במשטרת ישראל מחוז צפון

לראשונה מונתה אישה לתפקיד קצינת הבוחנים המחוזית.

פקד אורית מנדלוביץ היא קצינת הבוחנים הראשונה במחוז צפון תועלה לדרגת רב פקד.

לרגל יום האישה החל ב-8 לחודש מרס, סוכמה פקד מנדלוביץ לתפקיד קצינת הבוחנים הראשונה (כאישה – שוטרת) במחוז צפון בדרגת רפ”ק.

פקד מנדלוביץ בת 40, נולדה וגדלה במושב תל תאומים, אחות בכורה במשפחה ובה חמש בנות.

את לימודיה התיכוניים סיימה בכיתת אולפנא מקיף דתי אורט בית שאן בשנת 2000. עם סיום לימודיה התנדבה לשירות לאומי בבית הספר אורנים לחינוך מיוחד באור יהודה. עורכת דין בעלת תואר ראשון מאוניברסיטת תל אביב. התגייסה למשטרת ישראל בשנת 2011, ושימשה כתובעת תעבורה למשך 7.5 שנים.

מתגוררת בקרית מוצקין, נשואה לצחי אם לשתי בנות, עדן (12) ויובל (9). מאוגוסט 2018 משמשת בתפקיד רמת”ד מרחב גליל (ראש מחלק תאונות דרכים). תפקיד בדרגת פקד. במשך שנות שירותה נבחרה כמצטיינת בתביעות, כך גם בתפקיד הנוכחי.

על חשיבות היחידה עליה תופקד לראשונה אישה

יחידת הבוחנים פועלת 24/7 והינה הגורם המקצועי היחידי שמטפל ואחראי על תאונות הדרכים באותו המרחב.

בתפקיד שהיא מסיימת, קצינת בוחנים במרחב גליל – הייתה מפקדת על יחידה של תשעה חוקרי תאונות דרכים (בוחנים) ורשמת תאונות דרכים.

עכשיו מתקדמת לתפקיד של קצינת בוחנים של כל מחוז צפון כשמתחתיה שלושה מרחבים: עמקים, גליל וכנרת.
זהו תפקיד מקצועי, הסמכות הגבוהה בתחום חקירת תאונות הדרכים במחוז, אחריות על תכלול חקירת כל תיקי תאונות הדרכים ובתוך כך הגעה לחקר האמת בכל תיק, המנחה המקצועית של כל הבוחנים במחוז.

פקד מנדלוביץ בפניה לנשים: “השיגו את המיטב מעצמכן – על ידי כך שתהפכו ניצוצות קטנטנים של הזדמנות, ללהבות גדולות של הישגים.”

עליזה רוזן הברמן

Read Previous

חדר מצב ומרכז איסוף תרומות עבור אזרחי אוקראינה ובני משפחתם בארץ

Read Next

הבית בער שמונת בני המשפחה ישנו ולא הבחינו

Leave a Reply

האימייל לא יוצג באתר.

נגישות