כרמיאל ומשגב מככבות במקומות ראליים ברשימת יש עתיד

טניה-מזרסקי-צילום-אלכס-הובר

שתי נשים מעוררות השראה מכרמיאל ויובלים (מועצה אזורית משגב) נבחרו למקומות ראליים ברשימת יש עתיד לכנסת שהוגשה היום לוועדת הבחירות

מ"מ ראש עיריית כרמיאל טניה מזרסקי תושבת כרמיאל, והפעילה החברתית המובילה בשנים האחרונות את מחאת העצמאים, ענבר בזק מהישוב יובלים השכן , אשר בתחום המועצה האזורית משגב, מוצבות ברשימה במקומות הנחשבים לראליים.

על הבחירה נמסר ממפלגת יש עתיד: "מחצית הרשימה נשים (61 מתוך 120), 3 מהן בחמישייה הראשונה. הרשימה מונה שני אלופים בצה"ל, שני ניצבים במשטרה, סגן ראש מוסד, ושלושה אבירי איכות השלטון.

כמו כן, מתוך 30 הראשונים ברשימה: 6 סבים וסבתות, 10 מהפריפריה הגיאוגרפית והחברתית, 10 אינם ילידי הארץ  ו-11 דוברים שפה נוספת לעברית ולאנגלית וביניהן: ערבית, רוסית, צרפתית, ספרדית והונגרית. 11 בעלי ניסיון בשלטון המקומי ו-10 משפטנים. 12 עסקו בספורט באופן מקצועי ו-10 יודעים לנגן על גיטרה, פסנתר, אקורדיון או חלילית". 

ענבר בזק בת 46 מיובלים נשואה ואמא ל – 3 ילדים (14,12,10) בעלת תואר שני במנהל עסקים ותואר ראשון בתקשורת ופסיכולוגיה, פעילה חברתית המובילה בשנים האחרונות את מחאת העצמאים. בשנת 2018 התמודדה לראשות מועצת משגב מול דני עברי.

ענבר בזק צילום רני לוריא

טניה מזרסקי בת 45 תושבת כרמיאל, אם לבן 15. בעלת תואר שני בהיסטוריה של עם ישראל, מאוניברסיטת חיפה. שמשה שנים רבות כמנהלת סניף קופת חולים לאומית בעיר. בשנת 2018 נבחרה לאחת מ-50 הפעילים החברתיים של השנה. הקימה מערך מתנדבים  למען שורדי השואה וקשישים בכלל, כל זאת לצד פעילויות נוספות בקרב קהילת עולי בריה"מ לשעבר.

טניה מזרסקי צילום אלכס הובר

ענבר בזק מציינת: "השיבוץ של טניה ושלי ברשימה נובע מהרצון של יאיר לחזק את הקשר לפריפריה הגיאוגרפית. לצד חברי הכנסת רם בן ברק מהמושב נהלל ואלעזר שטרן ממושב הושעיה מחזק משמעותית את הייצוג של הגליל במפלגה. הנושאים שקרובים לליבי וחשוב לי לקדם אותם הם פיתוח כלכלי של הגליל, קידום עסקים קטנים ועצמאים וצמצום פערים חברתיים בין המרכז לפריפריה ובין יהודים לערבים".

עליזה רוזן הברמן

Read Previous

עיריית כרמיאל ותאגיד המים והביוב עין כרמים יוצאים לדרך במיזם מיוחד ומציל חיים

Read Next

מנהיגות הנדסית – אתגרים ותובנות בעתות משבר

Leave a Reply

האימייל לא יוצג באתר.

נגישות