פיצוץ רכב בכרמיאל ארבעה פצועים קל

פיצוץ רכב ברחוב החרושת צילום כבה

הרקע לאירוע על פי החשד – סכסוך בין עבריינים

יום שני סמוך לשעה 16:30 נשמע רעש פיצוץ רב עוצמה ברחוב החרושת בכרמיאל.
לוחמי האש מתחנת כיבוי גליל מרכזי הנמצאת במרחק קצר מהזירה ששמעו את הפיצוץ וזיהו את העשן מהתחנה זינקו למקום.

התברר כי הפיצוץ היה רכב פרטי שחנה סמוך לבתי עסק במרכז מסחרי ברחוב . כתוצאה מהפיצוץ העז פרצה אש שכילתה את המכונית וגרמה נזקים למכוניות שחנו בסמוך. ארבעה צוותי כיבוי בפיקודו של מפקד המשמרת להב נתנאל חג'ג זינקו למקום , הבחינו במספר כלי רכב עולים באש כתוצאה מהפיצוץ . לוחמי האש חתרו למגע ופעלו לכיבוי ומניעת התפשטות השריפה וסריקה אחר לכודים ברכבים.
משטרת ישראל : התקבל במוקד 100 של משטרת ישראל דיווח על פיצוץ רכב בכרמיאל ממנו נפגע באורח בינוני תושב ראמה בן 39 שישב ברכב ועוד ארבעה עוברי אורח במצב קל (עפ"י גורמי רפואה).

עם קבלת הדיווח הגיעו למקום , פתחו בחקירה נסיבות המקרה. למקום זומן חבלן על מנת לזהות את מקור הפיצוץ. הרקע לאירוע על פי החשד הוא סכסוך בין עבריינים.
בעקבות הפיצוץ נפצעו ארבעה אזרחים שהיו בקרבת האירוע באורח קל, אשר קיבלו טיפול ראשוני במקום מכוחות הרפואה ובהמשך פונו. דוברות מד"א: בשעה 16:37 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א מרחב אשר על רכב שהתפוצץ בכרמיאל. חובשים ופרמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי בהמשך פינו למרכז הרפואי לגליל בנהריה והמרכז הרפואי זיו בצפת 5 פצועים, בהם גבר בן 39, במצב בינוני עם כוויות בפנים ובגפיים.

עליזה רוזן הברמן

Read Previous

כלניות באהבה לעוטף מעיר הכלנית

Read Next

שיתופי פעולה בין תעשייה לאקדמיה

Leave a Reply

האימייל לא יוצג באתר.

נגישות