פורים בפתח, חג השמחה והעליצות מתקיים השנה ברקע הקורונה המעיבה על השמחה

איך בכל זאת יחגגו ילדים והורים בכרמיאל?

עדית גל וטניה מזרסקי – פורים דאשתקד

עדית גל, מנהלת החטיבה העליונה ומחנכת כיתה י”א בבית הספר פסגות:
“בהתאם לתקנות תתקיים חגיגה קטנה עם הכתה שלי (י”א 2 המדהימה) בפארק הגליל, הפעלות לפורים שיכינו התלמידים וגם משלוח מנות שאנחנו אוספים ויועבר לצוות הרפואי של מחלקת הקורונה בבית החולים בצפת”.

מירב סרמילי ומשפחת ויצו

נשות ויצו הכינו לילדים ולהוריהם שלושה ימים של בזאר תחפושות לקראת פורים. מירב סרמילי היורי”ת הפעלתנית מדגישה כי באופן אישי היא וכל אחת מנשות ויצו יחגגו עם המשפחה בכרמיאל.

דור שפרלינג ומדריכי הנוער העובד והלומד

בתנועת הנוער העובד והלומד בחרו לציין השנה את חג הפורים במשחק חפש את המטמון לא רק לחניכים כי אם לכל המשפחה. דור שפרלינג מנהיג הסניף המקומי מסביר: “המדריכים ישבו וחשבו איך אפשר לחגוג בצורה פעילה את החג, לצאת מהמסכים וכמובן לעמוד בהנחיות של הקורונה”. שפרלינג מוסיף הסבר קצר על המשחק: “כל משפחה תצא למרוץ ברחבי השכונה, תבצע משימות ותצבור נקודות. בכל תחנה תפגשו את כוכב הילדים עודד פז אשר יסביר לכם מה עושים בתחנה. המשפחות שיצברו הכי הרבה נקודות יזכו בפרסים: רמקול נייד, מגשי פיצות, חולצות משפחתיות, מסיכות ממותגות ועוד נשמח שתצטרפו אלינו לחגיגה”.
יום ראשון 28/2 בשעה שנוחה לכם. הרשמה באמצעות אחד הרכזים
דור- 052-4543811 – אלון- 050-3414431

אמילי אבסבוב

אנג’לה אבסבוב, ילדים בגיל כזה מארגנים את החג בעצמם, כמו למשל הכנת משלוחי מנות אחת לשנייה. גם אם בעיר לא חוגגים, לשמחתנו ילדים לא אבדו את שמחת חיים ועושים הכל כדי לשמח אחד את השני.

הודיה ומשי ביביק

שרית ביביק, קודם כל נצא מהבית.. וכל השאר החלטה ובחירה של הבנות. ושמחת בחגיך זאת המצווה, נקיים אותה.

ליאור נג’תי

ענת נג’תי מספר על הבת ליאור נג’אתי : “ליאור בת ה 7 נולדה בחג פורים בשנת 2014 , היא תחגוג במסגרת בית הספר בהתאם למגבלות הקורונה”.

אלה טלקר ומרי אליה – בית ספר רקפת לפני שנה

מרי אליה משתפת אותנו: “פורים השנה בסימן קורונה קצת עצוב קצת מאכזב אבל כמו שאומרים משנכנס הדר מרבים בשמחה, את פורים השנה נחגוג בחיק המשפחה ביום הולדת לביתי הגדולה חוגגת 27 , הבת הקטנה בת 13 תחגוג במפגש קפסולות בבית ספר כרמים כיתה ז2 נחשון. תתחפש ותיקח משלוח מנות, יעבירו שעת מחנך. אני מאמינה שיהיה מקסים שפו לבית ספר כרמים על היוזמה אלופים”.

עליזה רוזן הברמן

Read Previous

בדרך לצמיחה מחודשת של כרמיאל, יש לחזק את הקהילה!

Read Next

החותרת האלופה מורן סמואל, קטפה עוד מדלייה

Leave a Reply

האימייל לא יוצג באתר.

נגישות