סיוון דמרי -גרשין

צילום ניסן סבה

מנהיגה מלידה!

תוכן שיווקי

מנהיגות של מדינות, בין אם ראש ממשלה או נשיאה, קיימות בכל העולם ונכון לשנה זאת יש 27 מדינות ברחבי העולם עם מנהיגה מובילה. המגמה מתרחבת ויותר נשים צעירות מוכיחות כי ביכולתן לצאת מאזור הנוחות ולהוביל מדינות / ערים במציאות מורכבת כאשר הן מציגות חזון, מצע, חדשנות וחשיבה אחרת.

עו"ד סיוון דמרי- גרשין (36) דמות מוכרת  בנוף הכרמיאלי – בת למשפחה וותיקה ממקימי העיר אינה זרה לפוליטיקה המקומית ואף שירתה את הציבור כחברת מועצה בעבר. סיוון נולדה וגדלה בכרמיאל. למשפחה צנועה, בת להורים חרוצים שהנחילו לה ערכים המובילים אותה עד היום ואשר עיצבו את השקפת עולמה. מגיל צעיר גילתה סיוון תשוקה ללמידה והצטיינות, בעיקר בנושאים הקשורים למשפט וצדק. מהר מאוד עשתה לעצמה שם כעורכת דין מבטיחה.

מאז הצטרפה ללשכת עורכי הדין בשנת 2011, מיקדה סיוון את עיסוקה במגוון תחומי משפט, לרבות דיני משפחה, דיני עבודה, משפט מנהלי וניסוח מסמכים. לקוחותיה משבחים אותה על גישתה המקצועית ויכולתה לספק ייעוץ משפטי ברור ותמציתי. מומחיותה של סיוון בתחומים אלה הקנתה לה מוניטין כאחת מעורכות הדין המובילות בכרמיאל.

סיוון פעילה גם במתן סיוע משפטי לנזקקים. היא מאמינה שלכל אחד מגיעה גישה לצדק, ללא קשר למצבו הכלכלי, ופועלת ללא לאות כדי להבטיח שמי שידם אינה משגת ייצוג משפטי יקבל את העזרה לה הוא זקוק. מחויבותה לצדק חברתי וגישה שווה לשירותים משפטיים הפכו אותה לדמות פופולרית בכרמיאל וזיכו אותה בכבוד ובהערצה מצד עמיתיה ולקוחותיה. רבים יזכרו את סיוון כמייצגת עובדת עיריית כרמיאל שעמדה בפני פיטורים לא מוצדקים וזכתה בפסק הדין ארוך המטיל ביקורת רבה ואחריות קשה על העירייה לצד פיצוי בגובה הסכום שנדרש .

נתחיל דווקא מהסוף… אפשר לברך? סיוון דמרי גרשין רצה לראשות עיריית כרמיאל?

אני חייבת לומר שאני נרגשת ונפעמת מכמות הפניות, השמועות ולעיתים הלחצים הכבדים שתושביי העיר מפעילים עלי להתמודד בבחירות הקרובות. אך למרות שאני מעורבת בעשייה הציבורית בעיר, ההחלטה קשה ומורכבת. אני מאמינה שכרמיאל ראויה לראש עיר וצוות ניהולי תחתיו, המביא תרבות ניהול ופוליטיקה אחרת ללא קליקות וללא אנשים שעושים לקהילה מצומצמת.

לתפיסת ניהולי, סט הכלים הנדרש ממנהיגים ומנהלים בעולם העבודה המודרני השתנה וכיום אדם חייב להיות מסוגל להוביל אנשים בריבוי משימות / מטרות עם חיבור למשמעות וחשיבות המשימה. ישנו פער גדול כיום בכרמיאל בין צרכיי העיר בפועל לבין ניהול העירייה וזה פער שמרבית התושבים חווים אותו, למרות עובדיי העירייה המסורים המנסים להשפיע ולעזור כל אחד בתחומו אך קשה ליישם מדיניות ללא מטרות ויעדים.  

הבעיות בכרמיאל מרובות וסבוכות אבל פתירות, אני מאמינה שמנהיגות חזקה מייצרת מציאות וחסר לנו פה בכרמיאל מנהיגות אמיצה, מנהיגות ששואפת לאחדות ועשייה מקדמת, מנהיגות שלא תפחד להתעסק בסוגיות הליבה של העיר שלנו.

הבעיה המרכזית של כרמיאל כיום היא ההגירה השלילית ובריחת הצעירים למרכז, לא מורגשת כיום בשטח התעסקות של הנהגת העיר בנושא זה ואני מצרה על כך – הטבות מס, משרות איכותיות, אוניברסיטה, מערכת בריאות איכותית, תחבורה איכותית ועוד פתרונות יתנו לצעירים אלטרנטיבה מלעבור למרכז. זה הנושא שדוחף אותי להיות מעורבת בהנהגת העיר כי הוא נוגע בכל תושב בכרמיאל, בעתידו ובעתיד ילדנו .

מערכת הבחירות הקרובה הולכת להיות סוערת במיוחד והרבה תושבים חוששים ממנה. איך את רואה בתפיסתך את המאבק הצפוי ?

המועמדים והתושבים חייבים לזכור שכרמיאל יותר חשובה מאיש כזה או אחר ועל כולם לעבוד בשקיפות ובכבוד הדדי. הרטוריקה שאני שומעת בין התושבים כיום מזעזעת אותי. שוכחים שישראל היא דמוקרטיה תוססת ולכולם הזכות לבחור ולהיבחר ובטח חופש הביטוי חל על כולם, תופעות של סתימת פיות, פחד לדבר, איומים והפחדות אין להם מקום וצריך להיאבק שכל תושב יוכל להשמיע את דעותיו בכבוד וללא חשש.

גם לי יש ביקורת רבה על המתרחש בעיר ותחושה שאיבדנו את הדרך, אבל עוד לא מאוחר לכרמיאל יתרה מכך, אני רואה בכרמיאל עיר המטפחת אחדות ולכידות חברתית, המחבקת את המגוון של תושבינו. על ידי קידום דיאלוג, הבנה והכלה, ניצור קהילה שבה כולם מרגישים רצויים ומוערכים.

אז הבנו שאת פוליטיקאית מעולה, הצלחת להתחמק מהשאלה הראשונה ששאלנו.

אני אוהבת את העיר המופלאה שלנו ורואה בה פוטנציאל אדיר, אנשים מוכשרים ונהדרים שבאו ונשארו מאידאולוגיה מגובשת ורצון לאיכות חיים במגוון תחומים.

אני בהחלט רואה את עצמי כמנהיגה וכמובילה לעשייה משמעותית בעיר, אני מבטיחה שאני חושבת על הנושא ברצינות וכשיגיע הזמן אקבל החלטה שתתאים לסיוון ולעיר כרמיאל .

*תוכן שיווקי: המערכת אינה אחראית לתוכן, כל הכתוב נכתב על דעתו ואחריותו של הכותב

הגליל.נט

Read Previous

עוברת מהמים לאש

Read Next

כרמיאל עיר התכנות של ישראל

Leave a Reply

האימייל לא יוצג באתר.

נגישות