נעים להכיר

עינת קפלן לבנת

המדור של עליזה
מדור חדש בו נערוך היכרות עם דמות מעניינת ומסקרנת כל שבוע. אשמח לארח כל אחד ואחת המעוניינים. אנא שלח/י מייל לכתובת: [email protected]

עינת קפלן לבנת, מרצה, מנחת סדנאות חדרי בריחה במים ומדריכה על גלשני סאפ בכנרת ובירדן

נשואה לאוהד ואמא לארבעה שירשו ממנה את החיבה לאתגרים ולים. בעלת תואר ראשון בכלכלה וניהול, בת 46, גרה בקיבוץ פרוד.

גדלה בקיבוץ גנוסר שעל שפת הכנרת, עוד בימי הלינה המשותפת, לאחר מכן עברה להתגורר עם הוריה בכרמיאל, כאן למדה בתיכון מגדים, ובהמשך ביישוב מכמנים, מה שהביא אותה לסיים את לימודיה התיכוניים בבית הספר האזורי משגב.
בגיל 10 הצטרפה לחוג שייט במפרשיות והייתה בצוות הנשי הישראלי הראשון שהשתתף בתחרויות בארץ ובעולם. הייתה אלופת ישראל ומקום 4 בעולם בשייט במפרשיות.

לאחר שנים רבות בהן עסקה בתחום הכספים החלה עינת להעביר את הרצאתה “הדרך מילדות לאליפות” למגוון קהלים ברחבי המדינה. עם הזמן הרגישה שהאהבה למים חזקה ממנה והיא חשה רצון עז להביא את קהל שומעיה לים ולהשתמש במים ככלי מעצים, מחזק ומגבש לאנשים נוספים, גם אלה החוששים ממים. וכך העסק התפתח, בנוסף להרצאה גם להדרכות על גלשני סאפ ולסדנאות אתגר בכנרת ובירדן.

על ההרצאה?
מהלינה המשותפת בקיבוץ ועד פסגת השייט התחרותי –כיצד הצליחו שתי קיבוצניקיות להפליג הכי רחוק?

סיפורה של ספורטאית בינלאומית בשייט מפרשיות, שבמהלך תחרות חשובה מתהפכת עליה הסירה ומתרסקות לה כל השיניים הקדמיות.

איך מתמודדים עם כזה משבר ברגע מאוד גורלי בקריירה? ממשיכים בתחרות? פורשים בשיא? האם טסים שבועיים אח”כ לאליפות בצרפת בלי שיניים?

הצטרפו להפלגה אל מסע הרפתקני בהרצאה “הדרך מילדות לאליפות”, השזורה בסיפורים מרתקים על התמודדות עם אתגרים בלתי אפשריים, נחישות, התמדה, הצבת מטרות והשגתן, פיתוח תחושת מסוגלות ועבודת צוות.

איך כל אלו הובילו אותה להיות אלופת ישראל ומקום 4 בעולם בשייט מפרשיות ואיך גם אתם תוכלו להשתמש בכל הכלים והתובנות מהים גם בחייכם.

אפשר לומר שהים לימד אותה לזרום ולתפוס את הרוח – גם בחיים… וגם, כמה חשוב להציב לעצמנו כל הזמן מטרות וכמה חשוב לעשות כל שביכולתנו כדי להשיג אותן גם ברגעי משבר.

מהן סדנאות האתגר?
עינת: “הן למעשה חלום שלי שהתגשם. בסדנאות אני לוקחת את המשתתפים למסע אתגרי של משימות וכתבי חידה במים, באוויר וביבשה. הפעילויות גורמות לקהל להעז, לצאת מאזור הנוחות, ליהנות מהטבע ומהמים וליישם את התובנות הנפלאות שיש למים להעניק. דרך הפעילויות המאתגרות כל אחד ואחת חווה הצלחה. במשימות המשתתפים מתנסים בגלשני סאפ, גשרי חבלים, ניווט שטח ועוד. חוויה מעצימה ומהנה.

עינת קפלן לבנת 054-8002324
מייל: [email protected]
אתר: www.einatsailing.wixsite.com/einatkaplanlevnat

עליזה רוזן הברמן

Read Previous

משחק הוקרה וראווה לזכרו של סמ״ר נדב באלוה

Read Next

תאונה בכביש העוקף

Leave a Reply

האימייל לא יוצג באתר.

נגישות