שוק פורים בסגנון דיסני

אולם האירועים של מסעדת מלון פלאזה נוף הגליל הוסב ליום אחד לשוק פורים בסגנון דיסני, לטובת הקהילה המפונה משתולה, המתגוררת במלון

השוק היה חלק משורת פעילויות אותה קיימה קומונת השינשינים של ‘קדמה’ בשיתוף עם רכזי החינוך הבלתי פורמאלי יהונתן ואפרת ביטון ומנהלת הקהילה נתלי גליל ואגף החינוך הבלתי פורמלי של המועצה האזורית מעלה יוסף.

בין היתר, זכו ילדי ונערי שתולה בהפנינג, שכלל הפעילות, מוזיקה ודוכני איפור. כל תחנה בשוק פורים, שאורגן בשיתוף הנוער, הייתה באווירה של סרט אחר. הנוער זכה גם למסיבה לקראת סוף השבוע.

המפגש בין השינשינים לקהילת שתולה הוא יומיומי, כאשר בשעות היום רובם בחקלאות וחלקם עוזרים בגני הילדים הנמצאים במלון ואחר הצהריים, שלוש פעמים בשבוע את הילדים ובני הנוער. לכל קבוצת גיל חדר משלה.

השינשינים משחקים עם הילדים והפעוטות. הילדים בגילאי בית הספר היסודי נהנים מחדר שצויד בתרומה של קרן רש”י, עם משחקי מחשב, קונסולות משחקים ושולחנות כדורגל. אחת לשבוע השינשינים מוציאים אותם לפעילות בחוץ. בני הנוער זוכים ליחס מיוחד עם פעילויות חוץ מגוונות.

דור רותם, מנהל הקומונה של ‘קדמה’ בשתולה סיפר: “אנחנו נשארים מחוברים לקהילה ופועלים יחד איתה כדי להעצים אותה. הפעילות שלנו משפיעה עלינו לטובה והופכת אותנו לאנשים טובים יותר, אבל הכי חשוב – שזה משפיע לטובה על התושבים”.

אפרת ביטון, מנהלת החינוך הבלתי פורמלי מטעם המועצה האזורית מעלה יוסף:

“הש”ש האלופים שלנו הרימו שוק פורים מהאגדות עם מלא אנרגיות חיוביות, הפעילו את הנוער ואת הקהילה, שיתפו פעולה עם החיילות ומתנדבים בשנת המצווה שלהם, בזכותם היה לכולנו רגע של כייף בכל התקופה הסוערת הזו, גאים בהם ומודים עליהם!”

מנהלת קהילת שתולה, נתלי גליל:
“השבוע חגגנו פורים בלתי נשכח במלון פלאזה לקהילת שתולה ומפוני הצפון. שיא החגיגות התקיים ביום רביעי בשוק פורים בהובלת קומונת הש’’ש.

האירוע היה מאורגן בצורה מקצועית וצבעונית כיאה לימי הפורים וניכרה השקעה ומחשבה על כל פרט ופרט. הש’’ש אף שיתפו את הנוער והפכו אותם לחלק בלתי נפרד מהצוות מה שהעניק לנוער תחושת מסוגלות והעצמה.

בנוסף הצטרפו למיזם ילדי בר מצווה של חנתון אשר גם הם הפעילו תחנות. ועל כל התפעול ניצחו הש’’ש האלופים בחן רב. באירוע פגשנו תחנות איכותיות שהסבו הנאה רבה לילדים ולהורים כאחד. הש’’ש הוכיחו שאין דבר העומד בפני הרצון והפיקו אירוע מהסרטים של דיסני.

אנו כקהילה ניצלנו את ההזדמנות להודות להם על כל העשייה מאז תחילת השנה ומאז פרוץ המלחמה בפרט ופינקנו כל אחד מהם ברמקול נייד.

הש’’ש הפכו להיות חלק משמעותי ויקר בקהילת שתולה ועל כך אנו אסירי תודה. זו הזדמנות להודות לדור הרכז של קדמה ולאפרת ויהונתן אשר מנחים ומתאמים את פעילות הש’’ש בקהילה”.

צילום: יהונתן ביטון

הגליל.נט

Read Previous

מנהיגות ההייטק בצפון

Leave a Reply

האימייל לא יוצג באתר.

נגישות