הסדר לאבטחת חניון המשאיות והאוטובוסים בכניסה לעיר יוצא לדרך

המשאית לאחר שנשרפה כליל צילום פרטי

אחרי חודשים רבים של המתנה מורטת עצבים, נהגי המשאיות החונים בחניון הכניסה המערבית  לקחו את ניהול האבטחה לידיהם, בשיתוף עיריית כרמיאל

נהגי ובעלי המשאיות והאוטובוסים בחניון הייעודי בכניסה המערבית לעיר, סובל זמן רב ממכת מעשי ונדליזם וגניבות , כפי שדיווחנו בעבר מספר פעמים.

תזכורת: הגנבים שוב פעלו בחניון באין מפריע 25.2.22

המוקד העירוני לא זיהה גם הפעם את הגנבים שעבדו במשך שעה ארוכה בחניון המשאיות בכניסה המערבית לעיר, למרות שבמקום מוצבות מצלמות. אם הכותרת נראית מוכרת זה אכן בדיוק מה שקורה, עוד גניבה ממשאיות החונות דרך קבע בחניון הייעודי בכניסה המערבית לעיר.

בלילה שבין שישי לשבת עברה, ארבע משאיות מנוף היו קורבן לפירוק וגניבה של סלקטורים המפעילים את המנופים. גם הפעם, כמו בפעמים שקדמו לכך, במוקד העירוני לא אתרו פעילות הגנבים, הללו עבדו כשעה וחצי באין מפריע.

ונדליזם בעשרות אלפי שקלים

תזכורת מתאריך 26.1.22

“במגרש חניון המשאיות שבכניסה המערבית לעיר כרמיאל, אירע שוד של אביזרים וחלקים, קשתות עם צופרי אוויר, צ’קלקות ועוד, נזקים בגובה של עשרות אלפי שקלים, למשאיות החונות דרך קבע במקום. הגנבים פעלו באין מפריע במשך יותר משעה וחצי מבלי שאיש הבחין בכך, למרות שמוצבות מצלמות המחוברות למוקד העירוני. בכל אותו הזמן, איש לא הבחין במתרחש בחניון, וכמובן שהשיטור העירוני לא הגיע למקום לעצור את הפורעים הגנבים. מצלמות מוקד הביטחון העירוני לא זיהו שום דבר חריג למרות השעות בהן פעלו הגנבים.

הובטח אז כי חניון המשאיות בכניסה המערבית לעיר יימסר לניהול חברה חיצונית כך הובטח בתאריך 26.1.22, ועיריית כרמיאל מצידה הודיעה כי שוקלים להפוך את המקום לחניון בתשלום, בו תוצב שמירה ועבור לניהולה של חברה זכיינית.

בעלי המשאיות הציעו כבר אז, בפגישה עם ראש העירייה, כי הם ישלמו בעבור שמירה

מן העבר השני ,וגם זה נכתב כבר במקרים הקודמים בהם מצלמות האבטחה הקשורות למוקד הביטחון העירוני לא זיהו למרות שהגנבים פעלו כשעתיים וחצי במקום, בעלי המשאיות הציעו כבר אז, בפגישה עם ראש העירייה, כי הם ישלמו בעבור שמירה יחד עם תכנית לשיפור התנאים במקום לרבות גידור, בודקה ושירותים  ומצלמות ייעודיות המתריעות. אלא שעד כה התכנית הזו לא בוצעה על ידי העירייה, ורק כעת, לאחר ששוב פעלו הגנבים באין מפריע , הוחלט , לאחר פגישה עם נציגי בעלי המשאיות, להוציאה לפועל.

אחרי המחאה

לאחר חודשים רבים של התארגנות בה החתימו את נהגי המשאיות והאוטובוסים על הצטרפות בתשלום להסדרי האבטחה בחניון, הסדר אליו הצטרפו כבר מעל  40 משאיות ובעלי חברות אוטובוסים וכן בית ספר לנהיגה של טריילרים ואוטובוסים, צפויים להצטרף עוד בימים הקרובים,  הוחלט לצאת לדרך ולהכשיר את המקום .

הרצל סמנה אחד מבעלי המשאיות ומובילי ההסדר: "כולם מרוצים ומברכים על ההסדר , כזה שיבטיח את ביטחונם של הכלים היקרים והכבדים החונים במקום".

על פי לוח הזמנים כל ההסדר יצא לפועל החל מה-10 ליולי, שכן בימים הקרובים יעמוד החניון לרשות הבאים לפסטיבל מחול כמריאל השנתי, משם ייצאו שאטלים לקריית הפסטיבל.

מחאת נהגי ובעלי המשאיות צילום עליזה רוזן הברמן

עליזה רוזן הברמן

Read Previous

מה עשה הקונדיטור המפורסם מיקי שמו בכפר הילדים כרמיאל?

Read Next

נשים מובילות ברוטרי כרמיאל

Leave a Reply

האימייל לא יוצג באתר.

נגישות