פועלים נגד יוקר המחיה

נציגים, גמלאים וחברי הסתדרות יצאו למרכזי הקניות בעיר במטרה להסביר ולהעלות את המודעות

עובדי וחברי הסתדרות מרחב כרמיאל יצאו במהלך השבוע לחלק דפי הסברה במרכזי הקניות בעיר ובסביבותיה, נגד היבואניות הגדולות במשק המתעקשות על העלאת מחירי מוצריהן ברשתות השיווק.

בהמשך להכרזתו של יו״ר ההסתדרות ארנון בן דוד, נגד חברות היבוא הגדולות במשק, בה אמר: “נגמרה החגיגה. כל חברה שתתחזר (לשון חזיר) על אזרחי ישראל, תיאלץ להתמודד עם ההשלכות”, יצאו עובדי וחברי ההסתדרות במרחב כרמיאל לחלק דפי הסברה לכל המבקרים במקומות אלו.

ברשימת החברות אליהן כיוון בר דוד, ניתן למצוא את דיפלומט יבואנית מותגים ג’ילט, אוריאו, טייד, ג’ייקובס ועוד שלל מוצרים מוכרים. חברת שסטוביץ המיבאת את מוצרי קולגייט, פלמוליב, ספיד סטיק, ברילה, קרפרי וזה לא הכל.

גם חברת קימברלי-קלארק יבואנית ויצרנית האגיס, לילי, קוטקס, ניקול ומוצרים נוספים. חברת ליימן שליסל המייבאת מנטוס, נייטשר ואלי, לואקר, טופיפי ועוד.

עולה מהפרסומים הללו כי למעשה נוצר קרטל של מגוון מוצרים הנצרכים יום יום על ידי הציבור מבלי שהצרכן מודע לעובדה כי כל אחת מהחברות הללו אוחזת בבלעדיות לייבוא של אותם מוצרים, מה שמבטל את התחרות בייבוא ומאפשר להם לנהוג בדורסנות.

יו”ר ההסתדרות במרחב כרמיאל, יואב קליין מסביר: “הגיע הזמן להפסיק להיות פראיירים ולהתחיל לקנות חכם תוך עידוד תעשייה “כחול לבן”.

רק אם כולנו ביחד, נקנה חכם ונחרים את החברות המעלות מחירים ללא שום הצדקה, נוכל ביחד לגרום לשינוי, ביוקר המחייה ממנו כל ישראל סובלים, הכוח בידינו האזרחים”. מלחמה זו תלויה רק בנו הצרכנים – הכוח בידינו “להפסיק להיות פראיירים ולקנות חכם.

עליזה רוזן הברמן

Read Previous

פינת האימוץ

Leave a Reply

האימייל לא יוצג באתר.

נגישות