סכסוך על מכרזי הסעות בכרמיאל הוביל להשלכת רימון

רימון הושלך צילום משטרת ישראל

הוגשו כתבי אישום נגד תושבי כרמיאל המעורבים בהשלכת רימון לעבר בית פרטי בעיר

לפני כשבועיים דווח כאן כי שבוע לפני כן, הושלך רימון הלם לעבר בית פרטי בכרמיאל, האירוע התרחש שעה שאחדים מבני הבית היו במקום.

כוחות משטרה רבים הגיעו למקום לאחר קבלת הדיווח על האירוע, נפתחה חקירה. כעבור זמן מה, נעצרו שלושה חשודים במעשה. השלושה הובאו לחקירה.

שוטרי המחוז הצפוני של משטרת ישראל סיימו חקירת אירוע וכתבי אישום הוגשו כנגד שני חשודים (20 ו- 48) תושבי העיר החשודים במעשה.

על פי דיווח המשטרה עולה כי בתאריך 22/08/22 בשעות הערב התקבלה הודעה במוקד 100 על שמיעת פיצוץ באחד מרחובות העיר כרמיאל. עם הגעת כוחות המשטרה למקום התברר כי סיבת הפיצוץ הינה רימון הלם אשר התפוצץ באחת מחצרות הבתים לאחר שהושלך בידי שני חשודים שהיו רכובים על טרקטורון.

מיד החלו השוטרים בביצוע פעולות חקירה מהירות שכללו בין היתר איסוף מצלמות נרחב ברחבי העיר כרמיאל. תוך מספר שעות הגיעו השוטרים למספר חשודים במעשה תושבי העיר. עם התקדמות החקירה התברר כי הרקע לסכסוך הינו מכרזי הסעות לחברות הייטק גדולות באזור כרמיאל.

ביום חמישי האחרון (08/09/22) בתום פעולות חקירה ואיסוף תשתית ראייתית של שוטרי המחוז הצפוני, הוגש באמצעות הפרקליטות כתב אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים כנגד שני חשודים במעשה בגילאי 20 (לוחם בשירות חובה) ו-48 תושבי העיר .

ממשטרת ישראל נמסר: "משטרת ישראל רואה בחומרה כל אירוע אלימות או סחיטה על רקע פגיעה בהליך התקין של קיום מכרזים ותמשיך לפעול למעצרם והבאתם לדין של העבריינים תוך שימוש בכל הכלים העומדים לרשותה במטרה למצות עמם את הדין".

עליזה רוזן הברמן

Read Previous

חברי רוטרי סניף כרמיאל למען הפליטים מאוקראינה

Leave a Reply

האימייל לא יוצג באתר.

נגישות