נעים להכיר

המדור של עליזה
מדור חדש בו נערוך היכרות עם דמות מעניינת ומסקרנת כל שבוע. אשמח לארח כל אחד ואחת המעוניינים. אנא שלח/י מייל לכתובת: [email protected]

סיגל וצלר, הורות בדרך שלכם – ייעוץ זוגי ומשפחתי מומחית ליחסים במשפחה, מסייעת להורים לגדל ילדים מאושרים, חברותיים ובטוחים בעצמם

סיגל וצלר, נשואה אם לארבעה ילדים, מתגוררת ביישוב שורשים שבמשגב. משתפת אותנו על עיסוקה המעניין.

בעקבות שבר גדול שעברנו כמשפחה החלטתי לעשות משהו עבורי ועבור משפחתי, יצאתי ללימודים במכון אדלר של הנחיית קבוצות הורים הכוללת גם ליווי פרטני למשפחות.

כשראיתי את השינוי והתרומה הגדולה שזה גרם לבית שלנו, החלטתי לעזוב את מקום עבודתי אחרי 20 שנה, המשכתי להתפתח בתחום ולהפוך את זה כעיקר עיסוקי, במטרה לעזור למשפחות נוספות. גם היום אני רואה זאת כשליחות.

במהלך 10 השנים האחרונות למדתי ייעוץ זוגי, ייעוץ שינה בגישת לילה טוב, גישור, יועצת רגשית ב”גירושין בשיתוף פעולה”, חינוך בלתי פורמלי.

בנוסף, במסגרת לימודי בחינוך בלתי פורמלי, אני עובדת עם נוער בסיכון והוריהם.

במסגרת הקליניקה הפרטית שפתחתי, אני מציעה את מגוון הכלים שברשותי. בנוסף, אני שותפה במספר פרויקטים משמעותיים במכון אדלר הפועלים בבתי ספר עבור צוותי הנהלה, צוותי הוראה, תלמידים והורים, בקהילה ובארגונים.

אחד הפרויקטים המאוד מרגשים של ויצ”ו בשיתוף מכון אדלר וקרן אריסון הוא הנחיית קבוצת נשים בתוכנית “צומחות יחד”, תכנית המיועדת לנשים נפגעות אלימות שיצאו ממקלט וילדיהן.

אני מומחית ליחסים במשפחה, מסייעת להורים לגדל ילדים מאושרים, חברותיים ובטוחים בעצמם, בתהליך אני מקנה ארגז כלים ומיומנויות להתמודדות יעילה עם אתגרי ההורות בחברה שלנו כיום בגישת אדלר, באמצעות תהליכי ליווי אישי, סדנאות קצרות, קבוצות והרצאות חד פעמיות.

אני מאמינה שהמפתח לפתרון אתגרים ובעיות בתוך המשפחה, טמון במערכת היחסים המשפחתית.

בהדרכתי מקבלים כלים מעשיים להפיכת היחסים המשפחתיים למקור ועוצמה.
כל משפחה והדרך שלה.
נייד: 0524291141
מייל: [email protected]
www.facebook.com/sigalwezler

עליזה רוזן הברמן

Read Previous

הייתי חלק מאותה האוכלוסייה

Read Next

פגישה שכזאת

Leave a Reply

האימייל לא יוצג באתר.

נגישות