נעים להכיר

המדור של עליזה
מדור חדש בו נערוך היכרות עם דמות מעניינת ומסקרנת כל שבוע. אשמח לארח כל אחד ואחת המעוניינים. אנא שלח/י מייל לכתובת: [email protected]

מגי ליין במידרחוב הוא לא רק מקום לקניית בגדים ואביזרים מיוחדים וייחודיים , הוא גם מקום מפגש לרבות מנשות העיר הנכנסות “רק להגיד שלום” ומתיישבות יחד עם מגי לשיחת היום, לעתים גם בלי שרכשו אף לא פריט אחד.

מגי הוניג משתפת אותנו על הדרך בה הגיעה לכרמיאל: הגענו אני ואישי לכרמיאל בשנת 1983.בעקבות בית מרקחת שבבעלותנו הנמצא ברחוב הגליל , אותו בית מרקחת וותיק ומוכר שנוסד כמעט יחד עם העיר כרמיאל.

יוצאת לעצמאות פותחת את הבוטיק
בהמשך כאשר החלטנו להפחית פעילות בבתי מרקחת נוספים שהיו בבעלותנו, אני החלטתי שנפתחה בפניי הזדמנות לצאת לדרך עצמאית. לכן פתחתי בוטיק נחמד במדרחוב בכרמיאל . בוטיק שהוא לא רק מכירה אלא מקום שאליו מגיעות נשים ולא רק בשביל לקנות יש המון מעבר לזה.

התנדבות כדרך חיים
לפני כשבע שנים ביקרתי בוויצו בכרמיאל בהופעה שהייתה לרגל יום האישה ומאז אני שם בפעילות התנדבותית. התנדבות במגוון נושאים ובעיקר בעניין הביגודית יד שניה, שכל ההכנסות מהמקום הם קודש למען מקלטים לנשים מוכות. נושא שהוא בראש מעייננו כגוף כמו ויצו.

התרומה לקהילה היא משמעותית בעיניי בהרבה היבטים. בזה שאת מעורבת בנושאים חברתיים ובמיוחד למי שזקוקים לסיוע , היא נעלה בעיני. כשאת תורמת את מקבלת , סיפוק אישי שאין דרך לתאר במילים.

המסר של מגי
המסר בעיני הוא שכל אדם יכול לתרום אפילו המעט שבמעט . יש מי שזקוק לעזרה. בין במעשים ובין בדברים אחרים לאו דווקא חומריים.

לאחרונה השתתפתי בסדנא של “שומרות הסף בקהילה” . נושא חשוב מאין כמותו.

אם יש לך שאלה או שיח אני תמיד מוכנה להקשיב ולעזור ככל שרק ניתן . החנות שלי
מגי ליין במדרחוב בכרמיאל . בוטיק בו ניתן להשיג בעצם כל מה שנשים אוהבות .

מאחלת לכל אחת ואחד ולכולנו חג אורים שמח ומואר.

עליזה רוזן הברמן

Read Previous

פיצוי של כ- 1.3 מליון שקלים בגין עיכוב באבחון סרטן

Read Next

ראש העירייה משה קונינסקי מבקש לבטל מכרז לבניית קוטג'ים במכוש

Leave a Reply

האימייל לא יוצג באתר.

נגישות