נעים להכיר

מדור העורכת – מדור בו נערוך היכרות עם דמות מעניינת ומסקרנת כל שבוע. אשמח לארח כל אחד ואחת המעוניינים אנא שלח/י מייל לכתובת: [email protected]

רות טרכטמן – יועצת זוגית ואישית

מתמחה בטיפול קצר ויעיל בשיטות מגוונות המותאמות באופן אישי לכל אחד ואחת.

בחיים משותפים שלנו יש עליות ומורדות, תקופות קלות ופחות קלות, אנחנו חיים חיים משותפים עם עזרה הדדית, התמודדויות והתגבורות על קשיים הן ביחד והן לחוד.

השיטות בהן היא מתמחה:
גישור – לעתים מגיעים לידיעה והבנה שאין מנוס מפרידה. זו אינה חייבת להיות מלווה בשנאה הדדית, הערמת קשיים ומלחמות. כמו כן יש כלים רבים בשיטת הגישור שמתאימות לפתרון קשיים מול בני הזוג, הילדים, החברים ובעבודה.

שיטת אימגו – זיהוי פערים בין הדימויים לגבי זוגיות – נישואין, אינטימיות לבין מציאות, התמודדות איתם והפקת הנעה לצמיחה.

קלפים טיפוליים – הידע בידיכם – באמצעות הקלפים ותת המודע שלכם. עוזרת ומכוונת אתכם להגיע למקומות הרצויים לכם.

מיניות מעצימה – ניסיון רב מעבודתי ב”כחול” חנות ומרכז למיניות וזוגיות.

בנוסף לאלו גם התמחתה בטיפולים אלטרנטיביים: קינסיולוגיה, רייקי, ביואורגונומי וגרפולוגיה.

איך הגעת לייעוץ ומדוע?
“מזה עשר שנים אני עובדת ב”כחול” מרכז לזוגיות ומיניות הכוללת גם חנות. לאור הניסיון שרכשתי וממשיכה לרכוש בזכות הלקוחות המגיעים לכחול, השאלות ששאלו ,העזרה והמשובים על העזרה שקיבלו ממני, החלטתי להתמקצע בלמודי ייעוץ זוגי וגישור”.

רות: “אני מאמינה שחיבור טוב לאורך זמן קשור לכך שכל אדם מודע ומאמין שהוא שלם ומוצא את המושלם. שלם שמתאים לו מבחינת ערכים ושאיפות, תוך הבנה וקבלת השוני הקיים.

ישנה חשיבות רבה בקבלת השוני והוויתור על הציפיה שאחר ימלא את החסר בי.

כדי ליהנות מחיים מספקים ומהנים, יש צורך להשקיע חשיבה ועשייה כדי לשמר ואף לשפר את הזוגיות, חיי המשפחה ואת הסיפוק העצמי ומימוש הרצונות”.

רות מציינת כי “חשוב להבין שהייעוץ הוא השקעה שרווח בצידה, לשנים הבאות לזוגיות טובה יותר ולגידול ילדים שרואים וחווים אהבה בבית. ולזוגיות משובחת לאחר שהילדים עזבו לחייהם העצמאיים ונשארתם בזוג.

במקרה שמגיעים לפרידה באין מנוס, ליווי מקצועי והכוונה מקלים על התהליך לכל הצדדים ומייצרים תקשורת נכונה. כיום, קיימת תחושה שקל הרבה יותר לפרק ולהתגרש. חבל שכך, לעיתים אתם בטוחים שהשקעתם מאמצים ונעשה כל מה חשבתם שיועיל, ובכל זאת התחושה היא שזה לא עזר.

ההכוונה של הייעוץ הזוגי/אישי היא בכדי להבין במה כדאי להשקיע, למה מה שעשיתם עד עכשיו לא כל כך(או בכלל לא) הועיל ולקבל כלים להתמודד עם הרצונות שלכם ושל בן או בת הזוג בהווה ובעתיד טוב יותר”.

אני מזמינה אתכם לחוות את ההנאות שניתן להפיק מעצמכם ומהזוגיות. הזוגיות הינה נושא חשוב ומשמעותי. זוגיות טובה תורמת לאיכות חיים טובה יותר.

פגישות נערכות פרונטלית בכרמיאל או בזום מכל מקום.

התקשרו לקביעת שיחת היכרות חינם:
054-7424326

מוזמנים לפייסבוק שלי
www.facebook.com/ruth.tragtman

עליזה רוזן הברמן

Read Previous

עוד שנה בלי נדב – טקס חלוקת מלגות במכללה האקדמית להנדסה בראודה

Read Next

אליטל -הפתיחה הגדולה ב-31.3 

Leave a Reply

האימייל לא יוצג באתר.

נגישות