מעיין של נעורים…

שרה מעיין, בת 63 עם סיפור חיים שיכול להתאים לפיצ'ר, עליות, ירידות והמון אמונה ונחישות עד ש…נקודת מפנה אחת שינתה לה את החיים. לא אוכל לספר לכם כאן את כולו, "היריעה" קצרה… סתם, אינטרנט, עידן הנייר אאוט… האמת היא שחשוב לי לשמור אתכם ערים, את השאר הרי תוכלו למצוא בנקל בשירות שהיא נותנת, אסתפק בכותרות, אתם וודאי תשלימו את החסר…

כשבנה הבכור נולד, הוא היה מאד חולה (מחלות בדרכי הנשימה, קוצר נשימה שהפך לאסטמה, דלקות באוזניים ונוזלים באוזניים, דלקות בגרון ועוד…) הטיפול האנטיביוטי לא צלח, שרה לא ישנה שנתיים ימים עקב מצבו של בנה הקטן, כך היה שנתיים ימים, בלילה אחד גורלי הוציאה שרה את בנה מבית החולים והגיעה לפתח דלתו של רופא טבעוני ומטפל בצמחי מרפא,(שהיה גם רופא קונבנציונלי) שם, אצל אותו רופא נחשפה שרה לעולם הצמחים ולמדה את המשמעות של שינוי תזונה, לתזונה בריאה ומאוזנת.

אחרי זמן קצר, מצבו של בנה הוטב מאוד וזאת לאחר שהיה מאד לא יציב במהלך שנתיים ימים. מפעוט חולה מאד הפך לילד בריא לחלוטין, היום בנה בכורה של שרה כבר בן 40, עלם חמודות והיא זכתה להיות סבתא לשלושה נכדים. נאמר לשרה שאי אפשר לרפא את מחלת האסטמה, אך בנה בריא מגיל שנתיים וחצי ועד עצם היום הזה.  בתהליך ההבראה של בנה, שרה הבטיחה לעצמה שאם בנה יבריא, אזי לא תעזוב לעולם את עולם הצמחים המרתק, היא ידעה שזה יהיה היעוד שלה באם יבריא,  לנסות, לסייע לכל מי שיזדקק לכך.

אותו רופא הפך בתחילת דרכה למורה דרך, היא למדה אצלו ש…"לא כל מה שטבעי בריא ולא כל מה שטבעי ובריא מתאים לכל אחד", היא גם הבינה שיש לה הרבה מה ללמוד על תורת הצמחים כדי שהיא תוכל לסייע לכל מי שיזדקק לכך. היא למדה שסוג הצמחים, המינון והשילוב הם החשובים להשגת המטרה.

לאחר מכן העתיקה שרה את מקום מגוריה לדרום אפריקה, שם השלימה את לימודי תורת הצמחים והתזונה הטבעונית, לאחר מספר שנים בהן  העמיקה ולמדה את תורת הצמחים הצליחה להתאים לעצמה חליטת צמחים כדי לטהר, לחזק את הכבד ועוד מערכות בגוף, זאת כאמור הייתה החליטה הראשונה אשר פיתחה שרה לעצמה. לשרה הייתה בעיית עודף משקל מילדות, לאוו דווקא מאכילת יתר, באותה העת בגיל 28, שרה שקלה 113 ק"ג.

אכן, תוך כדי השימוש בחליטה הראשונה שפיתחה עבור עצמה לבד מאנרגיה, חיוניות והרגשה טובה, הופתעה שרה להרגיש שההקיפים שלה מצטמצמים, ואכן משקל הגוף החל לרדת בלי מאמץ רב. זו הייתה הפתעה מאד טובה לשרה. בסוף אותה שנה של שתיית החליטה בהתמדה בשילוב של תזונה מאוזנת ונכונה, ירדה שרה 34 ק"ג, ממש לא מרשים, מה שכן מרשים וחשוב ששרה הצליחה לשמור על משקלה עד עצם היום הזה, כשתוצאות הבדיקות של שרה בדיוק כמו שהיו בצעירותה וכן החיוניות ורמת האנרגיה.

חשוב לציין, ששרה אינה דוגלת בדיאטות דרסטיות, דיאטות כאסח והרעבה עצמית. בעבר הרחוק את כל אלו חוותה כבר בעצמה. התוצאה הייתה הרזיה לצורך השמנה…

שרה אומרת ש..  "צריך ללמוד לאכול תזונה מאוזנת בריאה, לא לספור קלוריות, לא להכניס לגוף מזון מעובד, לאכול במידה, להינות מהחיים ומהאוכל להפסיק לסבול, תאמינו לי שזה אפשרי." באותה העת שרה החליטה, עדיין לא לייצר ולשווק את החליטה שהיא בעצמה פיתחה, על אף שהייתה מלאה בסיפוק ושמחה על הצלחתה, אבל, עדיין לא הייתה בטוחה שמה שצלח לה יצלח גם לאחרים.

באותה התקופה, נכנסה למשרדה הקטן בדרום אפריקה בחורה צעירה עם עודף משקל גדול. הבחורה הגיעה בעקבות שמועה על ההרזיה ועל החליטה ושאלה, אם גם היא יכולה לקבל חליטה מותאמת אשר תסייע לה בירידה במשקל, שרה ענתה לה שהיא עדיין לא החליטה לשווק את אותה החליטה, מאחר שלא הייתה בטוחה שתסייע גם לאנשים אחרים, לאחר שאותה הבחורה התעקשה, החליטה שרה לתת לה את הערכה אשר מכילה את החליטות, לאחר מספר חודשים, נכנסה אותה הבחורה שוב למשרדה של שרה, הפעם הבחורה הנחמדה הייתה נראית שונה מהפגישה הקודמת, היא פשוט רזתה באופן ברור, עד כדי כך ששרה בעצמה לא זיהתה אותה.

רק לאחר שהנ"ל הזכירה לה את החליטות שקיבלה ממנה, שרה הבינה וגם הופתעה שאכן החליטות שלה עזרו לעוד אשה נוספת מלבדה. מסתבר שהבחורה הצעירה הייתה עיתונאית והיא ביצעה סוג של תחקיר על מס' חברות דיאטה שהיו באותה עת בשוק, לימים, אותה עיתונאית דאגה להביא את שרה לראיון בתכנית טלוויזיה מקומית, לאחר השידור שרה הוצפה בפניות רבות ומאז היא נוכחה לכל כך הרבה סיפורי הצלחה . עקב החשיפה, פנו אלפי אנשים בדרישה לערכות החליטה, הגילוי העצום נולד לאו דווקא עקב ירידת המשקל, דבר נוסף קרה כאן, אנשים רבים דיווחו על שיפור רב מסימפטומים רבים ושונים שמהם סבלו. עקב הידיעה הזאת, שרה העמיקה ופיתחה סדרה שלמה של חליטות בהתאמה אישית.

לדברי שרה, היא אומרת ש…. "אם נבריא את הגוף, נרד במשקל, ולא אם נרד במשקל, נבריא את הגוף". מאז ועד היום חיה שרה באורך חיים בריא, היא טוענת שאמנם ירידה של מעל 40 קילו זה פחות מעניין ופחות מרשים, מה שכן מרשים כאן, היא היכולת לשמור על משקל זה לאורך השנים, זאת בהחלט כבר תופעה.

שרה היא אשה מטופחת ונעימת מראה, נראית צעירה מכפי גילה, היא גם מספרת כי מדדי הבריאות שלה תקינים והיא מרגישה את אותה האנרגיה, חיוניות ושמחת חיים שחוותה בשנות הארבעים שלה.חשוב לשרה להדגיש כי לא הגיל הכרונולוגי (כלומר הגיל האמיתי) הוא החשוב, אלא הגיל הביולוגי (מצב הבריאות שלנו מושפע מאורח החיים שלנו ובהחלט ניתן להוריד את הגיל הביולוגי באופן משמעותי).

הצמחים מהם מרכיבה שרה את החליטות שלה, גדלים באזור מסוים באירופה, מוקפדים על ידי תאריך שתילה וקטיף, לאחר מכן מיובאים לארץ ונארזים במפעל אשר מאושר על ידי משרד הבריאות. שרה מקבלת אנשים לליווי והדרכה רק  לאחר שהקשיבו וצפו בקורס הדיגטלי שלה אשר מחולק לפרקים קצרים ואורכו הכולל שעה וחצי ומחירו סמלי, הקורס מכיל ידע רב על תפקידם של צמחי המרפה בחיי היום יום של האדם ובתהליכי הרזיה ובשיפור אורח חיינו.

לאחר צפייה בקורס, ניתן לנהל שיחת יעוץ עם שרה, שיחה זאת אינה שיחת מכירה אך כן ניתן בשלב הזה לרכוש ערכה המכילה מס' חליטות המותאמות אישית אשר מספיקות לחמישה חודשים.

כמובן שהייעוץ והשימוש בחליטות אינם מחליפים טיפול תרופתי ו/או ייעוץ רפואי.

טוב.. נו.. מה עוד אפשר להוסיף, אם הגעתם עד כאן, נראה כי שעולם הצמחים מעניין אתכם, אפשר להזמין אתכם לכוס תה? תתקשרו לשרה.

מענה קולי אנושי, 24 שעות ביממה: 077-5590011, ישירות למשרד – 03-5709920

הגליל.נט

Read Previous

האקטון הזהב -המכללה האקדמית בראודה כרמיאל למען הגיל הגיל השלישי

Read Next

נעים להכיר

Leave a Reply

האימייל לא יוצג באתר.

נגישות