מלווה להצלחה – ד”ר מגי בן יהודה

איך מתכננים את השנה הקרובה

החגים כבר מאחורינו והשגרה מתחילה לתפוס מקום בחיי היומיום שלנו. בשנה הקרובה נצטרך ללמוד כיצד להתנהל צעד צעד במקביל להגבלות הקיימות ובמקרים רבים נצטרך ללמוד להמציא את עצמנו מחדש לפעמים כדי להתקדם קדימה צריך לעצור להביט מסביב, לעשות חשיבה מחודשת ולהחליט מה כן ועל מה לוותר (למרות שלפעמים בהחלט קשה לנו לוותר) אז כדי להכין את עצמכם בצורה טובה לקראת השנה החדשה הכנתי לכם כלי לתכנון השנה החדשה!!

איך מתכננים את השנה הקרובה
שלב ראשון – הכנה ותכנון להתחיל לבחון מה היה לנו עד עכשיו לראות את היש שכבר קיים וללמוד להכיר אותו ולהוקיר אותו.

בשלב הזה חשוב לרשום לעצמנו את ההישגים שהיו לנו בשנה החולפת ולשאול את עצמנו מה אנחנו רוצים בשנה הקרובה.

שלב שני – לרשום לעצמנו לפחות 10 דברים חשובים שאנחנו רוצים להכניס לחיינו בשנה הקרובה (להתחיל להתעמל, לאכל בריא, לטייל ועוד).

לכתוב יעדים מדידים שניתן יהיה לבדוק את יישומם בעתיד כמובן שיהיו תחומים בזמן ברי ביצוע ומאתגרים שלא ישעממו.

לכתוב לעצמנו למה זה כל כך חשוב לי איך אני ארגיש בגוף כאשר אשיג את היעד הזה וכמובן איזה מחירים אני מוכן לשלם כדי להשיג את היעד הרצוי.
השלב השלישי- להצהיר ולשתף את כל הסביבה התומכת שלי ביעד הרצוי לספר אותו בהתלהבות ולתאר אותו בדיוק כמו שהוא נראה בדמיון שלכם.
השלב הרביעי -הוא השלב בו אנחנו מתחילים לבצע מתחילים לסמן ביומן את תאריכי היעדים שלנו ולגזור אחורה בזמן יעדי ביניים להשגת היעד העיקרי שלנו.

את היעדים שלכם שימו במקום שיהיה מול עיניכם וקראו אותם בכל שבוע תהיו לאורך כל הזמן בחיבור ליעדים שלכם ככל שתהיו מחוברים אליהם יותר זה יגרום לכם להיות בפעולה.

זכרו – מטרות כתובות גורמות לעשייה זהו מנגנון פסיכולוגי שקיים בתוכנו שגורם לנו לקום ולבצע את הדברים שאנחנו מחוברים אליהם.
השלב החמישי – עשו לעצמכם רפלקציה לאורך כל הדרך.

רוב האנשים לא ממשים את המטרות שהם מגדירים לעצמם – הם לא מעצבים את המטרות בצורה נכונה והם לא עוקבים אחריה ובוחנים את ההתנהלות שלהם לאורך הדרך.

מזמינה אתכם להתחיל לממש את הדברים שאתם רוצים להשיג בחייכם ומבטיחה לכם אם תעקבו ותבצעו את ההוראות הדברים פשוט יקרו.
בהצלחה.

שנה טובה לכולם.

ענה על השאלות הבאות

מקווה שקיבלת תועלת מהחומר המצ”ב, אשמח מאוד למשוב ותגובות, לשאלות, להערות והארות. אודה במיוחד על כל שיתוף הנוגע לתועלת שקיבלת מכלים אלו ולאופן בו הם באים לידי ביטוי בחייך.
אם בא לך להכיר אותי יותר טוב, ולקבל חומרים נוספים ועדכונים מזמין אותך לבקר באתר שלי: www.magicoach.co.il
לאתר בית הספר: www.kivunim19.co.il
בטלפון – 054-7955535
במייל: [email protected]
או בפייסבוק: מגי בן יהודה.

בקרוב נפתח קורס הכשרת מאמנים בכרמיאל- אם הנושא מדבר אליך או יש לך שאלות כלשהן מוזמנים ליצור איתי קשר ואשמח לתת פרטים בנושא.

עליזה רוזן הברמן

Read Previous

חברי כנסת מהגליל בתכניות לפיתוח הגליל בסוכה של ח”כ ענבר בזק

Read Next

במשטרת ישראל נאבקים בתופעת כלי הרכב המשופרים

Leave a Reply

האימייל לא יוצג באתר.

נגישות