מירוץ גולני ה-31 בכרמיאל

ביום ראשון השבוע מרוץ גולני ה-31 יצא לדרך. במסגרת המרוץ רצו לוחמי ומפקדי החטיבה מהחרמון עד לכרמיאל, העיר המאמצת של גולני שהיא גם העיר הפותחת של המירוץ השנה

במהלך השבוע הקרוב החטיבה עתידה לרוץ 850 ק״מ מהחרמון ועד אילת ולעבור בחמש ערים מרכזיות: כרמיאל, מודיעין, ירושלים, אשדוד ואילת.

השנה המרוץ עומד בסימן ״גולני שלי-סיפור ישראלי״ ובמסגרתו לוחמי ומפקדי חטיבת העם, חטיבת גולני יעברו ב-32 אתרי מורשת חטיבתיים, יתנדבו בכ-25 מקומות התנדבות שונים וייכנסו ל-365 כיתות בבתי ספר תיכוניים ברחבי הארץ שם יקיימו שיח אודות שירות קרבי משמעותי וגיוס.

בכל יום יתקיים מרוץ עממי של לוחמי החטיבה יחד עם תושבי ישראל שבו יצטרפו לריצה עשרות אלפי אזרחים.

מדברי מפקד חטיבת גולני, אל״מ ברק חירם: ״אנחנו עוברים השבוע בערים המרכזיות בארץ ישראל ומעודדים את הנוער לשירות משמעותי ואומרים דבר אחד – אנחנו אוהבים את המדינה שלנו ואנחנו מוכנים להגן עליה בחירוף נפש. אנחנו קוראים השבוע לנוער לבוא ולהתגייס, כי אין לנו ארץ אחרת״.

מדברי ראש עיריית כרמיאל, משה קונינסקי: ״אנו שמחים לארח את חטיבת גולני. לפני כשלוש שנים קיבלנו החלטה שכרמיאל תהה העיר המאמצת של החטיבה והיום, יום פתיחת המרוץ המסורתי, הוא יום חג לעיר.

החל משעות הבוקר אירחנו את חיילי החטיבה במוסדות החינוך מה שהיווה עבור כולנו חוויה משמעותית.

תושבי העיר ואני מקווים שהחיילים חשו את החום והאהבה הנובעת מכל אחד בעיר. עבורנו גולני שלי היא לא רק סיסמא, גולני היא של כולנו”.

עליזה רוזן הברמן

Read Previous

נסע 80 קמ"ש מעל המותר בשטח עירוני

Read Next

תגבור הכוננות ונוכחות כוחות ביטחון מתוגברים בעיר

Leave a Reply

האימייל לא יוצג באתר.

נגישות