מדוע משאיות חונות בקרבת בתי מגורים?

בשל ריבוי הפריצות והגניבות נהגי ובעלי הכלים הכבדים בחרו שלא להשתמש בחניון שבכניסה לעיר

בהמשך למספר כתבות שהועלו כאן, אודות ריבוי מעשי השוד והוונדליזם בחניון המשאיות בכניסה לעיר, נמסר מעיריית כרמיאל כבר בחודש ינואר השנה כי נשקלת האפשרות להפוך את חניון המשאיות הפתוח לחניון בתשלום שיגודר, תוצב בו שמירה ויועבר לניהולה של חברה זכיינית.

בהודעת עיריית כרמיאל נכתב: “לנוכח תלונות שנתקבלו לאחרונה במשטרה ובמוקד העירוני על מקרי גניבה בחניון המשאיות הפתוח, הנחה ראש העירייה משה קונינסקי המכהן גם כיו”ר דירקטוריון החברה הכלכלית לכרמיאל את מנכ”לית העירייה ד”ר שולה מנחם ומנכ”ל החברה הכלכלית לכרמיאל משה ונגר, לבדוק היתכנות של הסבתו לחניון בתשלום שיגודר ותוצב בו שמירה ויועבר לניהולה של חברה זכיינית.

עיריית כרמיאל והחברה הכלכלית התחייבו לפעול במהירות כדי למנוע את הישנות המקרים, וכדי להבטיח את שמירתם והגנתם של כלי הרכב במקום.

הנהגים ובעלי המשאיות מצידם חתמו על התחייבות והסכמה לתשלום כפי שנתבקשו, ברם עד כה החניון לא הוסדר כמובטח.

נהגי המשאיות שנואשו מהמתח הכרוך בהשארת כלי הרכב בחניון, שהוכח כי אינו יכול לספק אבטחה וביטחון, וויתרו על השימוש במקום ותחת זאת בחרו לחנות את כלי הרכב בקרבה למקום מגוריהם, שם הם יכולים להשגיח ביתר יעילות על מקור פרנסתם מבלי להדיר שינה מעיניהם.

פנינו לעיריית כרמיאל בחודש אפריל: אבקש תגובת עיריית כרמיאל באשר להתקדמות בהכשרת חניון המשאיות, בהינתן שרבים מבעלי הכלים הללו מבכרים לחנות בקרבת מקום מגוריהם, מתוך ביטחון שכאן לא יאונה להם כל רע וממילא הם בקשר עין עם המשאית, זאת לאחר שבמקרים הקודמים בהן נגנבו חלקים בעשרות אלפי שקלים, המוקד העירוני לא הצליח לזהות את מעשי השוד גם כשהפורצים עמלו במשך שעות ארוכות במתחם”.

אלי שדה דובר העירייה השיב: “ישנה עבודת מטה בנושא כאשר הבעיה המרכזית הינה ייעודי קרקע. בתום קבלת חוות דעת משפטית יוחלט כיצד להתקדם. כל עוד לא גובים כסף אין בעיה, ברגע שגובים ומגדרים יש בעיה עם ייעודי הקרקע שבשלב זה לא מאפשרים גביה.

היעוד המקורי של המקום הוא מרכז נופש וספורט”.

עליזה רוזן הברמן

Read Previous

שריפה פרצה בבניין דיור מוגן ברחוב שער הגיא

Leave a Reply

האימייל לא יוצג באתר.

נגישות