זה קורה בעוד יומיים בפארק אופירה

group of pet in front of white background

הפנינג יום אימוץ מיוחד ושונה יתקיים בשבוע הבא, ביום שישי 27.5.22 בפארק אופירה בין השעות 11.00 עד 16.00

זה לא עוד יום אימוץ רגיל של ההולכים על ארבע, חברינו הטובים ובמיוחד של ילדנו. היום הזה ילווה בפעילות של סדנאות יצירה, הולכי קביים, חיות אקזוטיות.

במקום גם יעמדו לרשות בעלי החיות וכאלו שירצו לאמץ, יעוץ וטרינרי ראשון מסוגו, דוכני שתיה ומזון, והכל בתוספת הסברה ככל שיידרש.

את יום האימוץ מארגנת באהבה גדולה עבורכם המחלקה הווטרינרית, העירונית, כאשר כולם רתומים זמן רב להצלחה.

המציגים ואחראים על כל חיה המגיעה לאימוץ הן העמותות הגדולות באזור, אשר יציגו את הכלבים שלהן לאימוץ, ייתנו הסבר על כל אחד.

בין העמותות המציגות, עמותת כלאבלב והעמותה למען הכלבים המס(ו)כנים של יובל מנדלוביץ.

הווטרינר העירוני ד”ר אדם בקר מציין כי חשוב מאוד להגיע ליום הזה, גם אם להתרשמות בלבד, שכן ניתן יהיה למוד על סוגי הכלבים, חתולים, ועל תהליך האימוץ: “אנחנו כאן כל עובדי המחלקה מקווים שיגיע קהל גדול ושיהיה אירוע מוצלח, כך שנוכל להפוך את ימי האימוץ למסורת בעיר”.

בית חם לחברו הטוב של האדם

פינת אימוץ בשיתוף המחלקה הווטרינרית העירונית העושה לילות כימים במטרה להציל בעלי חיי מחיי הרחוב ולהעניק להם בית חם ואוהב לאחר התלאות שעברו.

נתי גור חמוד וקופצני רועה בלגי מעורב חולץ מכפר סמוך מאתר בנייה קיבל טיפול רפואי היה מאוד חששן בהתחלה כשהגיע אבל היום אחרי קצת עבודה ותרגול או משהו מיוחד ומחפש בית לכל החיים.

צ׳ומפ האסקי סיבירי מעורב חולץ מכביש 85 תשוש ורזה, הגיע למחלקה, קיבל טיפול והיום הוא מוכן לאימוץ, בן 6 חודשים, כלב מהמם, אוהב את כולם ומוקיר תודה.

בילבו גורון חמוד כבן שלושה חודשים, חולץ עם אח נוסף מכפר סמוך באתר פסולת, קיבל טיפול רפואי ואוכל איכותי ומזין. מוכן לצאת לבית חדש!

דן כלב מעורב כבן שנתיים גדול, חברותי וביישן, נאסף משוטט בשטחים של כמאנה.
קיבל טיפול רפואי והיום הוא מחפש בית לכל החיים.

ד״ר אדם בקר הווטרינר העירוני מסביר: “המטרה היא להוציא בעלי חיים מחיי רחוב ולהעניק להם מה שמגיע להם בית חם ואוהב”. כל שבוע נציג במדור האימוץ כלבים וחתולים וכן בעלי חיים נוספים המועמדים לאימוץ, לכל אחד סיפור ייחודי משלו, מקווים שתושבי העיר יפתחו את ביתם וליבם לחברים הטובים הללו. חשוב לציין כי כל בעלי החיים ימסרו לאחר כלל הטיפולים הדרושים והחוקיים. בנוסף כל מאמץ יקבל סל סיוע ראשוני מבעלי עסקים שונים ביניהם אילוף, טיפוח, צ׳ופרים ועוד. השבוע מצטרפים אלינו גם החתולים המועמדים לאימוץ, נקבל אותם בחום.


המעוניינים לאמץ ולקבל פרטים נוספים אנא פנו למוקד 106

עליזה רוזן הברמן

Read Previous

סולק לצמיתות מלימודיו

Read Next

פרס נוסף לפארק היי טק בר-לב

Leave a Reply

האימייל לא יוצג באתר.

נגישות