ד"ר ישראל סנדלר מומחה ברפואה גרעינית ורדיולוגיה אבחנתית מונה למנהל המכון לרפואה גרעינית ו- PET-CT במרכז הרפואי זיו בצפת

ד"ר ישראל סנדלר  מומחה ברפואה גרעינית ורדיולוגיה מונה למנהל המכון לרפואה גרעינית ו- PET-CT  אבחנתית מונה לא מכבר למנהל המכון לרפואה גרעינית ו- PET CT  במרכז הרפואי בצפת.

ד"ר סנדלר נשוי לאריאלה ואב לאיתן. למד רפואה באוניברסיטת בולוניה וסיים התמחות ברפואה גרעינית בהצטיינות בבית חולים סאנט אורסולה שבאיטליה- מהמובילים בתחום באירופה.

בנוסף, עשה התמחות שניה ברדיולוגיה בבית-חולים שיבא – מרכז דימות מוביל בישראל ובעל שם עולמי, מה שהופך אותו לאחד משני מנהלים בלבד בארץ שיש להם התמחות כפולה בתחום.

המומחיות הכפולה והעיסוק בטראנוסטיקה (שילוב של אבחון וטיפול בסרטן באמצעות חומרים רדיואקטיבים), תורמת לרמה אבחון גבוהה של בדיקות PET-CT ו SPECT-CT המבוצעות ברפואה גרעינית. ד"ר סנדלר מומחה בהדמיה של כל סוגי הגידולים בסמנים השונים כולל FDG, PSMA , DOTA ו DOPA   ומומחה בהדמיה מולקולרית של המח לאבחון לאלצהיימר ופרקינסון עם הטרייסרים החדישים ביותר ובעל עניין במחקר ופיתוח ובפרט הדמיות PET-MRI. חבר באיגודים: ההסתדרות הרפואית בישראל, האיגוד הישראלי לרפואה גרעינית, האיגוד הישראלי לרדיולוגיה, האיגוד האירופאי לרפואה גרעינית, האיגוד האמריקאי לרפואה גרעינית והדמיה מולקולרית.

המערך האונקולוגי בזיו

המערך האונקולוגי במרכז הרפואי זיו הוא המרכז המוביל בצפון והגליל לטיפול בסרטן. המערך מבוסס על עבודת צוות רב-תחומי, תוך שיתוף פעולה צמוד בין הרופאים המאבחנים לצוות המטפל.

במרפאות האונקולוגיות מבוצעות קבלות של חולים עם אבחנות חדשות ויחד עם היחידות המקצועיות מתקבלות החלטות טיפוליות, מעקבים רב-תחומיים לטיפולים משולבים, שיקום, לווי ותמיכה אישית במטופל לאורך כל הדרך.

המכון נחנך בחודש יולי 2018  ומעניק את שירותיו לכלל האוכלוסייה.

במכון ניתן לבצע מגוון רחב של בדיקות PET- CT, בדיקות לזיהוי ממאירויות שונות כולל בדיקות חדשות כמו הדמיית סרטן הערמונית ושימוש בסמנים שונים כגון FDG, PSMA, DOTATATE.

בנוסף ניתן לבצע במידת הצורך, בדיקות בהרדמה (סדציה), בהתאם לבקשת הרופא המפנה.

במכון קיים סורק עם מצלמת פט בטכנולוגיה מתקדמת – מהמצלמות החדישות ביותר בארץ, בעלת רזולוציה ורגישות גבוהים, שמאפשרת ביצוע בדיקה תוך זמן קצר יחסית ושימוש בכמות קטנה של חומר רדיואקטיבי.

עליזה רוזן הברמן

Read Previous

בשורת הביודנסה מגיעה לכרמיאל

Leave a Reply

האימייל לא יוצג באתר.

נגישות