גיא ניב וסטארט אפ ניישן מחליפים צבעים לג׳ירו דה איטליה

גיא ניב בג'ירו צילום נועה ארנון

גיא ניב: ״יש לי קצת בעיה עם זה כאוהד שרוף של מכבי חיפה״…

קבוצת הרכיבה הישראלית המקצוענית ישראל סטארט אפ ניישן עם הישראלי שלה גיא ניב תושב היישוב עצמון שבמועצה האזורית משגב, יזנקו מחרתיים לג׳ירו דה איטליה במדים חדשים בצבעי אדמדם בורדו, שינוי חד ממדי הכחול לבן המסורתיים שלה.

״האמת, קצת קשה לי עם אדום כאוהד שרוף של מכבי חיפה״ אמר ניב בחיוך, לאחר שהמדים החדשים נחשפו הבוקר לראשונה. ״ אבל אני חייב להודות שהביגוד המיוחד שלנו לג׳ירו נראה ומרגיש נהדר והאמת היא שלא יזיק לזכות בעוד בוסט של אנרגיה לקראת המרוץ הקשוח הזה״.

עבור גיא ניב יהיה זה הגרנד טור – אחד משלושת המרוצים הגדולים בעולם – הרביעי שלו. גיא היה לישראלי הראשון שסיים את הטור דה פראנס בעונה שעברה ועכשיו הוא נערך לאתגר ספורטיבי חדש : להיות הרוכב שיתמוך ויסייע לאירי דן מרטין, כוכב הקבוצה והמוביל שלה בג׳ירו אשר ינסה להתמודד על הבכורה.

חוקי איגוד האופניים העולמי מאפשרים לקבוצות לשנות את מדי הקבוצה למרוץ גראנד טור, אבל רק נדירות מחליפות קבוצות צבעים בצורה כה דרסטית. סטארט אפ ניישן החליטה על המעבר החד הזה בשלושת השבועות של הג׳ירו כמחווה מיוחדת לאחד התומכים הגדולים ביותר של הקבוצה – חברת היין האיטלקית הבין לאומית ״ ויני פנטיני״ , והגוונים נבחרו כדי לדמות את צבע היין אף שכמובן – הקבוצה תשמור אמונים לכחול – במכנסי הרכיבה שלה. ״ יין, איטליה ואופניים, שלושה דברים שאנחנו כה אוהבים״ הסביר אביעד יזרעאל, הבעלים של יצרנית ביגוד הרכיבה והספורט הישראלית ג׳ינגה , נותנת החסות של הקבוצה שמעצבת ומייצרת את מדיה.

הקבוצה תרכוב במדים המיוחדים הללו ב 21 ימי המרוץ על פני 3450 הקילומטרים החוצים את איטליה החל מיום שבת הקרוב בטורינו ותשוב למדיה הרגילים בשאר המרוצים העונה.

סטארט אפ ניישן עם גיא ניב צילום נועה ארנון

ניב: ״אני מרגיש מעולה, ומלא במוטיבציה לקראת הג'ירו הזה. המטרה הגדולה תהיה לעשות תוצאת דירוג כללי איכותית עם דן, ועבורי הימים המשמעותיים יהיו בעליות שם אצטרך לתמוך בו ככל שאוכל. כמובן שאם יהיו ימים בהם המרוץ יתפתח לסיטואציות שיאפשרו לי לעשות משהו עבורי, אני אקפוץ על ההזדמנויות האלו. אני מאמין גדול שאני נמצא בנקודה שעוד לא הייתי בה בקריירה שלי. כל המספרים האימונים והתחרויות האחרונות מעידים על כך, ואני מחכה להראות את זה במרוץ ענק כמו הג'ירו.

התקשורת העולמית הולכת על הסיפור של המדים עם דוגמן הבית גיא ניב

עליזה רוזן הברמן

Read Previous

עיריית כרמיאל מקדמת הקצאת שטח חילופי לישיבת רינה של תורה

Read Next

נער טבע בבריכה בבית פרטי מצבו קשה מאוד

Leave a Reply

האימייל לא יוצג באתר.

נגישות