בית חם לחברו הטוב של האדם

פינת אימוץ חדשה בשיתוף המחלקה הווטרינרית העירונית העושה לילות כימים במטרה להציל בעלי חיי מחיי הרחוב ולהעניק להם בית חם ואוהב לאחר התלאות שעברו

ד״ר אדם בקר הווטרינר העירוני מסביר: “המטרה היא להוציא בעלי חיים מחיי רחוב ולהעניק להם מה שמגיע להם בית חם ואוהב”.

כל שבוע נציג במדור האימוץ כלבים וחתולים וכן בעלי חיים נוספים המועמדים לאימוץ, לכל אחד סיפור ייחודי משלו, מקווים שתושבי העיר יפתחו את ביתם וליבם לחברים הטובים הללו.

חשוב לציין כי כל בעלי החיים ימסרו לאחר כלל הטיפולים הדרושים והחוקיים. בנוסף כל מאמץ יקבל סל סיוע ראשוני מבעלי עסקים שונים ביניהם אילוף, טיפוח, צ׳ופרים ועוד.

השבוע מצטרפים אלינו גם החתולים המועמדים לאימוץ, נקבל אותם בחום.

המעוניינים לאמץ ולקבל פרטים נוספים אנא פנו למוקד 106.

נתי גור חמוד וקופצני רועה בלגי מעורב

חולץ מכפר סמוך מאתר בנייה קיבל טיפול רפואי היה מאוד חששן בהתחלה כשהגיע אבל היום אחרי קצת עבודה

ותרגול או משהו מיוחד ומחפש בית לכל החיים.

צ׳ומפ האסקי סיבירי מעורב חולץ מכביש 85 תשוש ורזה, הגיע למחלקה, קיבל טיפול והיום הוא מוכן לאימוץ, בן 6 חודשים, כלב מהמם, אוהב את כולם ומוקיר תודה.

סקאי כלבה בת שנה וחצי האסקי מעורבת ננטשה באכזריות, נזרקה מרכב שנסע במהירות, רצה אחריו בנסיון להשיג אותו אך ללא הצלחה, נאספה על ידינו וקיבלה טיפול רפואי, גילינו שגם הייתה בהריון. היום היא אחרי הכל ומחפשת בית חם לכל החיים, כלבה חברותית, אנרגטית ומדהימה!

גורת חתולים מיוחדת חולצה ממנוע של רכב בכניסה לעיר כשהגיע כל הדרך מירכא אותרה על ידי השיטור העירוני כשביצעו ביקורת שיגרתית לנכנסים לעיר. שמעון לאופר מהשיטור והשוטר חיים דהקסטרו שמעו יללות של חתול ומייד התקשר למחלקה הוטרינרית, עכשיו היא מחפשת בית חם.

דמקה גורת חתולים חולצה ממנוע של רכב בביג כרמיאל, כשהגיעה אלינו ממעלות, חילוץ ארוך, קיבלה טיפול רפואי, אוכל מתאים, מחפשת בית חם.

עליזה רוזן הברמן

Read Previous

זה לא רק עניין של איכות חיים

Leave a Reply

האימייל לא יוצג באתר.

נגישות