עמותת הפרחים תיסגר לאחר 33 שנות פעילות

גניה לבנט ופרדי לסרי צילום אלכס הובר

גניה לבנט ופרדי לסרי צילום אלכס הובר

להקת הריקודים המצליחה פרחי כרמיאל גם כן בסימן שאלה אחרי שגניה לבנט המייסדת, מנהלת וכוראוגרפית קיבלה גם היא מכתב פיטורין

“שמח לבשר כי השבוע חתמו נציגי אגודות הכדורסל על מסמכי האיחוד הסופי ומהעונה הקרובה תהיה רק אגודה אחת בכדורסל בעיר: מכבי עירוני כרמיאל! תודות לכל השותפים שהגיעו לאיחוד בהסכמה: לשרון זריין, דוד לוי, גיא כהן ואיתן וידר.

החל מהיום ישמש שרון זריהן כיו”ר מועדון האגודה הבוגרת, דוד לוי ישמש כמנכ”ל האגודה הבוגרת, גיא כהן כמנכ”ל אגודת הנוער, נאחל הצלחה רבה ל “מכבי עירוני כרמיאל“ תתרגלו!” את הבשורה הזו בישר ראש העירייה משה קונינסקי בשנה שעברה.

כעת לאחר שהמהלך הושלם עם העברת קבוצת הכדורגל, תחילה, של עמותת הפרחים ובימים האחרונים גם קבוצת הכדורסל, לניהול מכבי כרמיאל.

עם סיום העברת שתי הקבוצות למעשה נסגר פרק בפעילות הספורט המפוארת של עמותת הפרחים, כאשר כ-700 ילדים עברו מהעמותה למכבי עירוני כרמיאל.
כעת נותרה עמותת הפרחים עם פעילות מצומצמת שעיקרה להקת פרחי כרמיאל, להקת הריקודים הסלוניים מהטובות בארץ ולמעשה בעולם, בהנהלתה האומנותית של הכוראוגרפית גניה לבנט, אשר שמה יצא למרחקים וכן חוג אחד לג’יו ג’יטסו.

ביום שני השבוע, היה זה תורה של גניה לבנט, יקירת העיר שהקימה, מנהלת, והכוראוגרפית של הלהקה, שרוב הצלחותיה מיוחסות בצדק לעבודתה במשך יותר מ-32 שנות קיומה, לקבל מכתב פיטורין. מה שמעיד על הכוונה לסגור את מלוא פעילות העמותה שכן בכך רוקנה מכל תוכן.

משכך הוחלט לסגור את הפעילות הכלכלית של העמותה וראשון לסיים תפקידו הוא פרדי לסרי, המנהל מזה 33 שנים, כמעט מיום הקמתה, בהצלחה רבה את כל פעילות העמותה, על כל תכניה.

יו”ר עמותת הפרחים (בהתנדבות) אפי בציר: “הכן אנחנו בתהליך של צמצום הפעילות שלנו בספורט העממי ולהמשיך לפעול למען ילדי ותושבי כרמיאל בפרויקטים קיימים ובתחומים חדשים. בקרוב נצא בהודעה מסודרת בנושא”.

להקת פרחי כרמיאל צילום אלכס הובר
להקת פרחי כרמיאל הקטנטנים צילום אלכס הובר

עליזה רוזן הברמן

Read Previous

המסכות חוזרות למען הבריאות

Read Next

קשובה לכל מי שצריך ורוצה מושיטה את היד והלב

Leave a Reply

האימייל לא יוצג באתר.

נגישות