נעים להכיר

המדור של עליזה
מדור חדש בו נערוך היכרות עם דמות מעניינת ומסקרנת כל שבוע. אשמח לארח כל אחד ואחת המעוניינים. אנא שלח/י מייל לכתובת: [email protected]

שושי ירון – טיפולים אלטרנטיביים לגוף ולנפש
זה הזמן לפרגן לעצמך פנה שעה בתוך היום הלחוץ וטפל בעצמך בגופך ובנפשך

שושי נשואה אם לשלושה וסבתא לשני נכדים מתגוררת בכרמיאל.

על עיסוקה וכיצד הגיעה , היא מספרת: “הרצון לעזור לאנשים ואהבת האדם, הביא אותי להיכנס לתחום של טיפולים אלטרנטיביים, כאשר הטיפול הקונבנציונלי לא עוזר.

את הניסיון רכשתי מעבודה רבת שנים עם מיטב השמנים והכלים שברשותי, בלימודים והשתלמויות במגוון תחומי טיפולים אלטרנטיביים.

לצורך כך פתחתי קליניקה , מרכז טיפולים בו אני מתאימה את הטיפול אישית לכל מטופל. לדוגמה טיפול בכאבים: כאבי גב ,כתפיים ושכמות, צוואר, ראש ומיגרנות, הקלה בהקרנות לרגליים ו”נמלים”. במסג’ מרגיע, עיסוי שוודי, רפלקסולוגיה, אבנים חמות, כוסות רוח, “קוצים”, נרות הופי ,מוקסה, קערות טיבטיות, רייקי, בודי ספין ועוד.

התמורה העיקרית שאני מקבלת, לאחר הטיפולים הם לקוחות חוזרים שמגיעים עם מכאובים ויוצאים בתגובה , כמו זה למשל: “הטיפול הוא ממש ניקיון נפשי וזיכוך, מעבר להרגשה הפיזית שאת עובדת על כל מילימטר בגוף, עבודתך יסודית, רצינית, מקצועית ורגישה.
את מרגישה את הכאב ומטפלת בעדינות עד שנעלם, לא עוזבת . אני מגיעה אליך כואבת, תפוסה ומפורקת ויוצאת שלווה משוחררת ורגועה .השינה שלי טובה יותר אחרי הטיפול ומרגישה רוגע והנאה.”

העיסוי מקצועי, יסודי וממוקד, מעניק טיפול משקם ומהנה כאחד. האנשים שמגיעים אלי כאובים, תפוסים, יוצאים שלווים, משוחררים ורגועים.

התגובות של המטופלים נותנים לי את הכוח להמשיך ולתרום בעזרה לאנשים”.

בנוסף לעיסוקה בתחום שושי היא מתנדבת התורמת מהידע שלה כמנהלת חשבונות וחשבת שכר בעבודתה היום יומית, ומרצונה לעזור, במגוון עמותות כמו אנוש סניף כרמיאל, חברה פעילה בארגון רוטרי כרמיאל הפועל רבות למען הקהילה והתושבים בעיר.

טלפון להתקשרות לטיפולים:
לטלפון/ ווטסאפ 0505427849.
או באמצעות מייל – [email protected]

עליזה רוזן הברמן

Read Previous

טעם את-יופיה חווית תרבות עם האוכל הכי טעים ובריא

Read Next

אש במפעל לייצור נייר

Leave a Reply

האימייל לא יוצג באתר.

נגישות