הפנים היפות של עובדי עיריית כרמיאל

סער מורנו ואסאד סוואעד צילום עליזה רוזן הברמן

יעילות, מהירות, מקצועיות , אדיבות והכל בסבר פנים יפות – אלו הפנים היפות של עובדי מינהל שפ"ע ממערך הרובעים העירוניים

נוהג הוא להתלונן לרוב על עבודתם של עובדי העירייה, אלא שהפעם אני מבקשת לציין לשבח את יעילותם ומסירותם של עובדי מינהל שפע.

הכל החל היום (ראשון 18.7 ) בשעות הבוקר המוקדמות, כאשר התברר שעץ נשבר בגינת הבית, לשם כך הזמנתי את הגנן הקבוע גם הוא תושב השכונה. כאשר הלה הגיע כבר הוחלט כי יש לגזום עוד צמחייה.

הגנן החל בעבודתו ולקראת סיומה התברר כי כמות הגזם עצומה, ומאחר שנהוג ברחוב שלנו לאסוף בימי שלישי באופן קבוע, אנחנו בבעיה, שכן הכמות גדולה ולא ניתן להמתין עד ליום שלישי.

התקשרתי למוקד לנסות לפתוח קריאת חירום, מה שהתברר כבעייתי ולא ניתן היה, לכן פניתי ליוסי מיכאלוב , ממינהל מערך הרובעים העירוניים, המנהל את מנהלי הרובעים , ניקיון , גינון ופיקוח עירוני, הסברתי לו את הבעיה, והקושי להותיר כמות כה גדולה של גזם על המדרכה ובחניית הבית. אז התברר כי קיימת בעיה נוספת שכן מצויים ביום תשעה באב ולא כל עובדי שפ"ע נמצאים מפאת יום האבל והצום.

מיכאלוב ביקש כמה דקות לבדוק מה ניתן לעשות מול הסוגיה.

בטרם הספיק לחזור עם תשובה , פחות מ-10 דקות משיחתי, כבר הגיעה משאית אחת של המחלקה כדי לבדוק את המצב ומה נדרש, אחריה, דקות ספורות כמעט מידית הגיעה משאית המנוף המפנה את הגזם.

בהגיעם, ירדו מן המשאית, סער מורנו ואסעד סואעד, מיד החלו במלאכת איסוף הגזם עם הכף מנוף הייעודית, לאחר העמסת הגזם טיאטו את כל השאריות והותירו מקום נקי ומצוחצח. כל המלאכה במהירות, יעילות, מקצועיות, אדיבות, בסבר פנים יפות.

סער מורנו, אסאד סוואעד צילום עליזה רוזן הברמן

עליזה רוזן הברמן

Read Previous

זה לא נעים לראות גן סגור

Read Next

לא בחרתי שום דבר, המוזיקה בחרה בי

Leave a Reply

האימייל לא יוצג באתר.

נגישות