המסכים החצויים בעולם

גיא ניב מוביל את הפלוטון צילום נועה ארנון

על מיליוני מסכי טלוויזיה ברחבי העולם שודרו במהלך היום במשך שעות ארוכות שתי תמונות בניגודיות שאין חדה ממנה אבל בעת ובעונה אחת , היה לה מכנה משותף ישראלי

בעוד בערוצי החדשות בעולם משודרות התמונות הבוערות מישראל ועזה , בערוצי הספורט הישירים היה זה רוכב ישראלי בחולצה אדומה בקדמת הפלטון בג׳ירו דה איטליה העונה לשם גיא ניב שמונה היות חלק מרכזי במדינה להגן על חולצת המוביל של חברו אלסנדרו דה מארקי.

גיא ניב מוביל את הפלוטון צילום נועה ארנון

ניב היה חצוי בערך כמו המסך הווירטואלי . ״ אתם בלבי ובמחשבותיי״ אמר בווידאו סלפי שהקליט כמה דקות לפני פתיחת הקטע החמישי בג׳ירו, פונה לקהל הישראלי ומדבר על תחושותיו הלא קלות אבל גם מבטיח ״ נעשה הכל כדי להמשיך להעניק לכם קצת רגעי שמחה״.

והוא ביצע את חלקו בצורה מושלמת. הקבוצה כולה, אבל בעיקר ניב, רכבו כל היום בקדמת הדבוקה כדי להבטיח שהבריחה לא תתפוס מרחק שיסכן את מעמד המוביל של דה מארקי . בסיום ה 177 קמ, כאשר הקבוצות דהרו לספרינט הסיום ( האיטלקי של סטארט אפ , דויד צ׳ימולאי , סיים עשירי אחרי המנצח קאלב יואן) , המשימה הוכתרה בהצלחה – ודה מארקי ממשיך להוביל את הג׳ירו כשהוא יזנק גם מחר עם החולצה הוורודה ויבטיח לקבוצה שלו עוד יום תחת אור הזרקורים.

עליזה רוזן הברמן

Read Previous

משפיעות בלבן

Read Next

שינויים בתנועת הרכבות בשל המצב הבטחוני

Leave a Reply

האימייל לא יוצג באתר.

נגישות