האם האלוף האולימפי הבא יהיה מכרמיאל?

בשקט בשקט צומח כאן הדור הבא של האלופים בהתעמלות המכשירים

בשבוע בו מדינת ישראל חוגגת את הזכייה של המתעמל ארטיום דולגופיאט, העיניים כבר נשואות אל עבר דור העתיד של הספורט הישראלי. באקדמיה למצוינות בהתעמלות גילגולים שבכרמיאל, תומכת חברת כתר פלסטיק, בשמונה ילדים וילדות המנסים להגשים את החלום שלהם, להגיע לאולימפיאדה.
האקדמיה הוקמה בשנת 2013 על ידי מעין מירקין וטל פז, שתי חברות ילדות שאת אהבתן לתחום התעמלות המכשירים הן מעבירות גם לילדים ולילדות אותם הן מאמנות.

במציאות בה הספורט הישראלי אינו נהנה מתמיכה כמקובל בשאר העולם, כישרון ומוטיבציה לא תמיד מספיקים. כתר חברה השנה לעמותת גילגולים מתוך רצון כן ואמתי לתמוך בדור הבא של מתעמלי המכשירים ולהמשיך בעשייה למען הקהילה.

חברת כתר היא בבסיסה חברה כרמיאלית, מכאן שחיבור למקום ולקהילה ברור. הערכים של כתר והערכים של גילגולים נושקים במספר תחומים ומכאן החיבור.

ביום שאחרי הזכייה, טל ומעיין משתפות: “אנחנו צופים פריחה לענף, המדליה של ארטיום תמלא את האולמות בילדים שחולמים להיות ארטיום הבא. ברם כדי להצליח באמת דרושה תמיכה חיצונית. בעזרת תמיכתה של ‘כתר’ בשנה האחרונה, אנחנו מצליחים לנשום קצת מהלחץ הכלכלי ולאמן כאן נבחרת צעירה עם פוטנציאל גדול.

תמיכה חיצונית נוספת לעשייה של הספורט בנוסף לתמיכות הקבועות מהמדינה שאף פעם לא מספיקות, מאוד חשובה להתפתחות כי הספורט הזה יקר כמו שהוא אולימפי ויוקרתי, דורש משאבים וטיפוח כל הזמן, ולבד, ספורט לא מממן את עצמו , כך שההחלטה של כתר לתמוך בנו משנה את פני המשחק עבורנו בתקווה שתמשיך בטווח הארוך ונצליח להפוך את הנבחרת שזרענו לפריחה של אלופים דור אחרי דור, אנחנו מכוונים ל 2028”.

עליזה רוזן הברמן

Read Previous

זה הפסטיבל הכי חשוב בישראל

Read Next

האקתון למציאת פתרונות לאתגרי החברות המובילות בתעשייה

Leave a Reply

האימייל לא יוצג באתר.

נגישות